loading...

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي ايران

معرفي هتل هاي آذربايجان شرقي، هتل هاي آذربايجان غربي، هتل هاي اردبيل، هتل هاي اصفهان، هتل هاي مازندران، هتل هاي همدان

بازدید : 207
11 زمان : 1399:2

سواحل قشم با مساحتي تقريبا به ۱۵۰۰ كيلومتر مربع, بيشترين كرانه‌ها, سواحل را در ميان جزيره هاي خليج فارس به خود اختصاص داده است. سواحل زيتون, جزاير ناز, سيمين, سوزا, شيب‌دراز, مسن, سلخ و دوستكو از جاذبه هاي ديدني سواحل جزيره قشم به شمار مي آيد. از ويژگي‌ هاي سواحل جزيره قشم , متنوع بودن ساحل هاي صخره‌اي, ماسه‌اي, گلي و سواحل جنگلهاي حرا جزيره مي باشد كه اين نوع خصوصيات به‌ صورت يك جا در كمتر جزيره‌اي ديده مي‌شود. از ديگر سواحل جزيره قشم, سواحل شني و ماسه‌ اي نقره‌ فام و سيمين براق مي باشد. متنوع بودن ساحل صخره‌ اي ريگو كه به ساحل لاك‌ پشت‌ها نيز معروف مي باشد از سواحل ديگر زيباي جزيره قشم مي باشد كه لاك‌ پشت‌ها در اين ناحيه براي نفس‌ گيري و تغذيه به روي آب مي‌ روند. در سفرتان به قشم امكان اين را خواهيد داشت تا به تماشاي اين ساحل برويد و لذت ببريد. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل ديپلمات قشم به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر قشم استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر قشم را نيز به همراه دارد.

بازدید : 206
11 زمان : 1399:2

در جزيره قشم كوه هاي كم ارتفاع و شگفت انگيز بسياري وجود دارد كه از تحولات دوراني و فروكش آب و بيرون آمدن كوه ها و تنديس ها از دل آب حكايت مي كند و سطح كوه ها و تنديس هارا لايه هاي مرجاني، اسفنجي و دو كفه اي ها پوشانده اند كه اين امر موجب حفاظت خاك هاي نرم شيست و مارن زير سطح مرجاني شده است.در اثر فعل و انفعالات طبيعي، وزش باد، طوفان هاي باران زا، نمادها و تنديس هاي ديدني و زيبايي در سراسر جزيره پديد آمده است كه جزيره قشم و جزاير اطراف آن را از ديگر جزاير خليج فارس متمايز و شگفت انگيز مي نمايد اين مجسمه هاي طبيعي را در شكل هاي گوناگون و عجيب در سراسر جزيره مي توان مشاهده كرد. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل بهشت قشم به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر قشم استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل آرش قشم هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر قشم را نيز به همراه دارد.

بازدید : 202
11 زمان : 1399:2

دلفينهاي آبهاي بين جزيره قشم و جزيره هنگام هر ساله گردشگران زيادي را به جزيره قشم جذب مي‌كنند ديدن دلفين‌هاي خليج فارس باشكوه و همراهي و بازي مهيج آنها در كنار قايق بازديدكنندگان شور وشوق وصف ناپذيري به بينندگان مي‌دهد.به هر حال اين همه استقبال از دلفين‌هاي خليج فارس كه در دل خليج هميشه فارس قرار دارد بي سبب نيست و علاوه بر خدمات رساني مناسبي كه در قشم به گردشگران ارائه مي‌شود، جاذبه‌هاي بي نظير طبيعي آن به اضافه آب و هواي دلنشينش در نوروز، همه و همه دست به دست هم داده تا قشم را به ميعادگاه گردشگران نوروزي تبديل كند. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل آپادانا قشم به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر قشم استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل ساحل طلايي قشم هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر قشم را نيز به همراه دارد.

بازدید : 250
11 زمان : 1399:2

رگه‌هاي سفيد نمك بر بدنه كوه غار نمكي از دور منظره اي جالب و ديدني را نمايان مي‌سازد.فاصله دهانه غارهاي نمك از جاده همجوار ساحل دريا حدود 2 كيلومتر است كه بهتر است با پاي پياده پيموده شود.درون غار به ويژه در اعماق غار نمكي ، تاريك است و براي مشاهده استالاكيت‌هاي بلورين نمك نياز به چراغ قوه پرنور است و سقف غارها را قنديل‌هاي مرمرين و بلورين در اشكال مختلف پوشش داده اند و منظره اي بينظير به وجود آورده.جريان آب نمك در كف غار نيز از منظره‌هاي دلپذير غارهاي نمكي جزيره قشم است.رطوبت هواي جزيره و نفوذ آب در غارها سبب فروچكيدن آب نمك اشباع شده بر بدنه قنديل‌ها مي‌شود و شكل آن را پيوسته تغيير مي‌دهد يا قنديل‌هاي جديد مي‌سازد.باقي ماندن و تنفس در داخل غار نمكدان مي‌تواند به بهبود بيماران مبتلا به آسم و ناراحتي‌هاي تنفسي كمك كند. ارزش ديدن مسير غار نمكدان و محيط اطراف غار نمكي همراه با تسهيلات جهانگردي لازم به حدي است كه بخش اعظم نياز ايرانيان و خارجيان شيفته به ديدار از مناطق ديدني منحصر به فرد كره زمين را برآورده مي‌نمايد. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل ارم قشم به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر قشم استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل كيميا 4 قشم هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر قشم را نيز به همراه دارد.

بازدید : 215
11 زمان : 1399:2

درختان حرا كه نام علمي ‌آن به حكيم و فيلسوف ايراني ابو علي سينا نسبت داده مي‌شود كه درختاني در اندازه‌هاي 3 تا 6 متر با شاخ و برگ سبز روشن هستند.حرا درختي است شورزي و هنگام مد آب دريا تا قسمت برگان سبز در آب مي‌رود و با خاصيت تصفيه اي كه در پوست اين درخت وجود دارد، بخش شيرين آب دريا را جذب و نمك آن را دفع مي‌كند. بخش جزر و مدي حرا زيستگاه مطلوبي براي نرم تنان، سخت پوستان و ماهيان پديد آورده است كه منبع غذايي مهمي‌براي ماهيان و پرندگان وحشي هستند.ديدار ازجنگل حرا خاطره اي به ياد ماندني در اذهان دوستداران طبيعت، آب، هوا، درخت و پرندگان و سكوت استثنايي باقي مي‌گذارد. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل خليج فارس قشم به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر قشم استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل ايرمان قشم هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر قشم را نيز به همراه دارد.

بازدید : 206
11 زمان : 1399:2


از ميان 7 نوع لاك پشت دريايي شناخته شده درآب‌هاي كره خاكي، 5 نوع به خليج فارس و درياي عمان ورود پيدا مي كنند. به علت بهره برداري انساني در سراسر دنيا جمعيت لاك پشت‌هاي پوزه عقابي را به شدت كاهش داده است.از آنجايي‌كه يكي از مهمترين علل نابودي جانوران در جهان تخريب محل زندگي است، ،اداره كل گردشگري، ميراث فرهنگي و صنايع دستي سازمان منطقه آزاد قشم براي حفظ زيستگاه لاك پشت‌هاي پوزه عقابي در يك اقدام فوري و ضربتي 25 كيلومتر از ساحل جنوبي را به عرض 125 متر از خط مد دريا به طرف ساحل در چهارچوب قوانين مناطق آزاد، منطقه حفاظت شده اعلام كرد و هرساله با حمايت مالي اين سازمان و جامعه محلي روستاي شيب دراز، پروژه حفاظت و نگهداري از تخم لاك پشتهايي كه براي تخم گذاري به ساحل شيب دراز مي‌آيند اجرا مي‌شود. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل هاي قشم به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر قشم استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل قشم هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر قشم را نيز به همراه دارد.

بازدید : 215
11 زمان : 1399:2

يكي از بناهاي تاريخي بندرعباس حمام گله داري است كه به صورت موزه اي درآمده و در بخش مركزي شهر در محله بازاراوزي‌ها قرار گرفته است. مي توان گفت كه حمام گله داري تنها حمامي است كه از گذشته بندرعباس باقي مانده و قدمت حمام گله داري به تاريخ قاجار برمي گردد.در گذشته مردم از حمام گله داري به عنوان حمام عمومي استفاده مي كردند و از سال ۱۳۷۹، سازمان ميراث فرهنگي استان هرمزگان حمام گله داري را به عنوان موزه مردم شناسي انتخاب كرد و با درست كردن فضا و نصب مجسمه هايي، حمام گله داري را به يكي از جاذبه هاي بندرعباس تبديل كرد. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل ايران بندرعباس به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر بندرعباس استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر بندرعباس را نيز به همراه دارد.

بازدید : 202
11 زمان : 1399:2


محلهٔ سورو در غرب شهر بندرعباس قرار دارد . از محلهٔ سورو سكه‌هاي متعددي مربوط به دوران مختلف به ويژه دوران ساساني، صفويه و قاجاريه به دست آمده‌است كه اكنون در موزه بندرعباس نگهداري مي‌شود بندر سورو كه امروزه محله اي در بندر عباس مي باشد و از دوره هخامنشي مسكوني بوده ، همچنان به رونق خود افزود ، علت توجه بازرگانان دوره به محلهٔ سورو بندر و قريه كوچك دو دليل عمده داشت ، يكي به سبب نزديكي به هرمز و ديگري در مسير راه تجاري فارس به هرمز قرار داشت. لذا محلهٔ سورو اهميت خود را در دوره هاي پس از اين نيز از دست نداد . گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل هرمز بندرعباس به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر بندرعباس استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل آتيلار بندرعباس هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر بندرعباس را نيز به همراه دارد.

بازدید : 205
11 زمان : 1399:2

موزه بندرعباس يكي از بزرگترين و جالبترين موزه هاي مرم شناسي جنوب ايران است.. موزه بندرعباس در حدود يك دهه از افتتاح آن مي گذرد و هر روز پذيراي گردشگران بسياري است تا گوشه اي از زندگي و تاريخ اين سرزمين را به آن ها معرفي كند.موزه بندرعباس شامل دو هزار و پانصد شي ارزشمند باستاني از هزاره سوم پيش از ميلاد تا دوره پهلوي مي باشد. موزه بندرعباس با زير بناي ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و در ساختماني سه طبقه در محوطه ي تاريخي بركه‌هاي باران قرار دارد.طبقه اول موزه بندرعباس شامل فضاي عمومي، خدماتي، كتابخانه تخصصي و نمايشگاه، طبقه دوم مربوط به بخش مردم شناسي و طبقه سوم به بخش باستان شناسي تعلق دارد. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل هما بندرعباس به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر بندرعباس استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل خليج فارس بندرعباس هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر بندرعباس را نيز به همراه دارد.

بازدید : 228
11 زمان : 1399:2

معبد هندوها يكي از آثار تاريخي و در عين حال جالب توجه شهر بندرعباس است كه در خيابان امام خميني و روبروي بازار روز قرار دارد. ساختمان معبد هندوها ، در سال ۱۳۱۰ ه. ق. در زمان حكومت محمد حسن خان سعدالملك حاكم وقت بندرعباس، از محل جمع آوري هداياي هندوها، توسط تجار هندي ساخته شده‌است. اساس ساختمان معبد هندوها عبارت است از يك اتاق چهارگوش مياني كه بر روي آن گنبدي قرار گرفته‌است. سبك معماري گنبد معبد هندوها را مقرنس‌هاي پيراموني آن نه تنها از ديگر گنبدهاي موجود در سواحل خليج فارس، بلكه از گنبدهاي سراسر ايران متفاوت مي‌سازد. طرح معبد هندوها كاملاً از معماري معابد هندي متإثر است. معبد هندوها از جمله نشانه‌هاي معدود تاريخي بندرعباس است كه توجه هر تازه واردي را به خود جلب مي‌كند و معبد هندوها امروزه در كنار يكي از خيابان‌هاي اصلي شهر قرار گرفته‌است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل بندرعباس به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر بندرعباس استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل هاي بندرعباس هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر بندرعباس را نيز به همراه دارد.

تعداد صفحات : 18

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 26
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 216
  • بازدید سال : 1282
  • بازدید کلی : 121842
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی