loading...

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي ايران

معرفي هتل هاي آذربايجان شرقي، هتل هاي آذربايجان غربي، هتل هاي اردبيل، هتل هاي اصفهان، هتل هاي مازندران، هتل هاي همدان

بازدید : 200
11 زمان : 1399:2

شهر زير زميني كاريز در فاز يك خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي تئاتر سالن كنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود. شهر كاريز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد. سقف شهر زير زميني كاريز هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف شهر زير زميني كاريز مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است كه با نظر كارشناسي 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارد و تك تك آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل جام جم كيش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر كيش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل سيمرغ كيش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر كيش را نيز به همراه دارد.

بازدید : 193
11 زمان : 1399:2

رويال راك كيش مجموعه اي از چند صخره گرانيتي بزرگ و كوچك است كه در اسفند ماه سال ۱۳۸۷ پس از به گل نشستن بارج حامل صخره هاي گرانيتي كه توسط يدك كش بلژيكي بنام سي رويال از عمان به بحرين حمل مي گرديد و در مسير خود دچار طوفان شده و به سواحل آرام جزيره كيش پناه آورده بود به درون آب ريخته شد . رويال راك بسيار سريعتر از آنچه متوقع بود تبديل به زيستگاه بسيار زيبائي گرديد و به دليل بستر شني منطقه كه عاري از هرگونه پناهگاه براي آبزيان است . مكاني بسيار مساعد براي جذب انواع ماهي و ديگر آبزيان گرديد . شايد بتوان از رويال راك به عنوان نخستين زيستگاه مصنوعي منطقه ياد كرد. عمق رويال راك در حدود ۱۲ متر است و در رويال راك مي توان انواع گونه ماهيان منجمله خفاش ماهيان . تن ماهيان . انواع سرخو . گيش . دلقك ماهي . دامسل . سفره ماهي . اژدر ماهيان . طوطي ماهي . هامور . فرشته ماهي و دسته هاي باراكودا را مشاهده كرد. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل گراند كيش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر كيش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل آريان كيش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر كيش را نيز به همراه دارد.

بازدید : 199
11 زمان : 1399:2

درخت سبز، كهنسال‌ترين درخت لور يا انجير همان انجير معبد در جزيره كيش است و چيزي بين ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر دارد، درختان انجير معابد، در ابتدا تنه است، ولي با رشد درخت، شاخه هاي آن به سمت زمين آويزان مي شوند و بعد از مدتي در آن فرو مي روند كه خود به تنه تبديل مي شوند. اين روند آن قدر ادامه مي يابد تا يك درخت با چندين ساقه به هم پيچيده و پيوسته در داخل زمين بوجود مي آيد.شاخه هاي درخت سبز ، گره هايي با نخ يا پارچه زده شده است كه در اول درخت سبز را به نوعي مقدس مي نماياند. گروهي از مردم معتقدند كه درخت سبز انرژي هاي خوبي دارد و به همين دليل به قصد برآورده شدن نيازشان نخ ها و پارچه‌هايي به سرسبزي محوطه ، آلاچيق ها و نرده‌هاي چوبي و پياده‌روهاي اين مجموعه، باربيكيو ها و صندليهايي با طراحي جالب مجموعه درخت سبز كيش را زيبا ساخته است. اما يكي از عواملي كه گردشگران جزيره كيش را به اين نقطه مي‌كشاند، هيبت افسانه‌اي درخت سبز است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل سورينت صدف كيش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر كيش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل صدف كيش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر كيش را نيز به همراه دارد.

بازدید : 182
11 زمان : 1399:2

پارك ساحلي مرجان كه در مجاورت بازار مرجان واقع شده، يكي از زيباترين مراكز ديدني كيش است كه بازار مرجان را به دريا ارتباط مي دهد. بسياري از مسافران و ساكنين جزيره اوقات تفريحي خود را در كنار پارك ساحلي مرجان گذرانده و از مناظر زيباي ساحلي كيش لذت مي برند.آلاچيق ها و محوطه سازي جذاب پارك ساحلي مرجان فرصت مناسبي را براي شما بوجود مي آورد كه فارغ از هياهوي بازار به ديدار دريا و چشم انداز هاي زيباي طبيعت اطراف برويد و در طول اقامت خود در جزيره كيش از پارك ساحلي مرجان كه داراي ساحلي بسيار زلال و شفاف مي باشد ديدن كنيد و عكسهاي به ياد ماندني بگيريد.علاوه بر اين تماشاي طلوع آفتاب از پارك ساحلي مرجان، خاطره اي فراموش نشدني است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل آراميس كيش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر كيش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل گاردنيا كيش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر كيش را نيز به همراه دارد.

بازدید : 208
11 زمان : 1399:2

پارك دلفين يا دلفيناريوم يكي از زيباترين پارك هاي تفريحي منطقه خاورميانه در مساحتي بيش از يك ميليون مترمربع با سرمايه گذاري بخش خصوصي ساخته شده است . تماشاي پارك دلفين زيبا با بيش از هزاران نخل و گونه هاي گياهي متنوع ديگر و نمايش ديدني دلفين ها، شيرهاي دريايي و گرازهاي دريايي براي هر گردشگري جذاب است . پارك دلفين با اجراي طرح هايي مانند جنگل باران هاي مصنوعي، كوه آتشفشان، دنياي اركيده، باغ پروانه ها و رستوران هاي منحصر به فرد توسعه بيشتري مي يابد. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل ارم كيش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر كيش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل هليا كيش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر كيش را نيز به همراه دارد.

بازدید : 205
11 زمان : 1399:2

گشت و گذار در آبهاي نيلگون خليج فارس با كشتي هاي تفريحي يكي ديگر از تفريحات جزيره كيش مي باشد. كشتي هاي تفريحي شبانه، كشتي هاي آكواريوم و قايقهاي كف شيشه ايي علاقه مندان را به اين گشت ها مي برند.گشت دريايي كشتي هاي تفريحي شبانه در آب هاي اطراف جزيره كيش معمولا از ساعت 21 شروع شده و تا ساعت يك هکر نست در سانس هاي دو ساعته ادامه دارد. اين گشت ها به همراه پذيرايي از مهمانان، سرو شام در رستوران كشتي همراه با موزيك زنده، جنگ شادي، برنامه هاي شاد و مهيج، قرعه كشي و اهداي جوايز مي باشد.آب هاي اطراف جزيره كيش محل زندگي انواع موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهي هاي تزئيني و خوراكي، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايي و … است. با كشتي هاي آكواريوم و قايقهاي كف شيشه اي تماشاي اين زيبايي ها امكان پذير است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل سورينت مريم كيش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر كيش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل فلامينگو كيش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر كيش را نيز به همراه دارد.

بازدید : 202
11 زمان : 1399:2

جزيره كيش از نظر محيط زيست طبيعي، يكي از بكرترين مناطق خليج فارس بوده و بجرات مي‌توان گفت كه ريف‌هاي مرجاني شرق جزيره كيش از غني ترين و زيبا ترين مناطق و مساعد ترين سايت‌هاي غواصي در كشورمان را در برگرفته است. پوشش مرجاني اين جزيره در سواحل شرقي آن واقع گرديده كه هرساله مورد بازديد بسياري از علاقه مندان غواصي قرار مي‌گيرد. غواصي در كيش در تمامي طول سال امكانپذير بوده و سايت‌هاي كم عمق اين جزيره براي غواصي تمامي افراد و حتي اشخاص مبتدي بسيار مناسب است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل ايران كيش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر كيش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل شايگان كيش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر كيش را نيز به همراه دارد.

بازدید : 233
11 زمان : 1399:2

فلاي بورد (Flyboard) وسيله است كه با اتصال به يك جت اسكي شخص را بر روي هوا معلق نگه مي دارد و با پمپاژ و فشار آب به او اجازه مانور دادن و انجام حركات نمايشي را مي دهد. فلاي بوردابتدا در مسابقات جهاني جت اسكي در چين در سال 2011 معرفي شد و به طور رسمي از ماه مي سال 2012 در دسترس عموم قرار گرفت.با فلاي برد ورزشي تفريحي-آبي مي توان در بالاي سطح آب تا ارتفاع 12 متر آزادانه پرواز كرد و با شيرجه به داخل آب و بيرون آمدن نمايشهاي جذاب و چشمگيري را خلق كرد. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل داريوش كيش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر كيش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل پارميدا كيش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر كيش را نيز به همراه دارد.

بازدید : 218
11 زمان : 1399:2

ساخت جزيره لاك‌پشت ها طرحي مشابه ديزني‌لند با عنوان “لاكي‌آيلند” در جزيره كيش آغاز شده است. در ساخت جزيره لاك‌پشت ‌ها از ظرفيت‌ها و فرهنگ بومي بهره گرفته شده است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل مارينا كيش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر كيش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل پارميس كيش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر كيش را نيز به همراه دارد.

بازدید : 222
11 زمان : 1399:2

جزيره كيش به علت قرار گرفتن در آبهاي آزاد از نظر ماهي تنوع زيادي دارد. ماهي‌ها و ديگر آبزيان موجود در سواحل كيش، استثنايي‌ترين ويژگي جزيره كيش به شمار مي‌روند. ماهي‌هاي تزييني و بسيار زيبا كه در آب‌هاي حاشيه كيش غوطه‌ور هستند و وجودشان را از تماشاگران پنهان نمي‌كنند از جاذبه‌هاي استثنايي كيش به حساب مي‌آيند و مي‌تواند مسافران را ساعت‌ها سرگرم كنند.يكي از تفريحات مسافران كيش غذا دادن به ماهيهاي جزيره ميباشد. در محل اسكله تفريحي يا اسكله پارك مرجان يا هرجاي ساحل كيش كافي است چند تيكه نان در آب بياندازيد تا انواع و اقسام ماهي هاي رنگارنگ را دور خود ببينيد.كمتر نقاطى را در دنيا مي‌توان يافت كه از لحاظ طبيعى اين قدر ديدنى باشند. كف دريا به دليل شفافيت و زلالى آب تا عمق چند مترى قابل مشاهده است و به صورت آكواريوم طبيعى درآمده است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل هاي كيش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر كيش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل كيش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر كيش را نيز به همراه دارد.

تعداد صفحات : 18

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 276
  • بازدید سال : 2500
  • بازدید کلی : 123060
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی